30 Ekim 2012 Salı

Hursut, Avcı'dan davet bekliyor!



Macın ardından A Haber mikrofonlarına konusan Hursut, Abdullah Avcı'ya ben hazırım mesajı gönderdi.

Hursut Meric söyle konustu:

"Bizim icin önemli olan turu gecmek, takım olarak pazar gunu zorlu bir mac gecirdik. Buraya da Karabuk macında 90 dakika oynayan bazı arkadaslar vardı. Buraya da geldiler, savastılar sonuna kadar. Çok mutluyuz kazandığımız icin. Karsı takımı da tebrik ediyorum cok iyi takım, cok iyi mucadele ettiler. Biz finallere kadar gitmek istiyoruz, sonuna kadar savasacağız.

İnsallah bir gun milli takıma cağrılırım. Milli Takım icin kendimi cok hazır hissediyorum. Abdullah Avcı'ya sesleniyorum; insallah bir gun cağırır. Her zaman diyorum ama bekliyoruz. Kendimi milli takıma hem mental olarak hem de teknik anlamda hazır hissediyorum. Milli takımdaki sağ kanatlara bakıyorum ben de hazırım.. İnsallah Abdullah hoca beni de davet eder." maç özetini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder