30 Ekim 2012 Salı

"Volkan kadar fedakarını görmedim.."



Fenerbahce Spor Kulubu resmi sağlık sponsoru Medical Park Hastaneleri ve Fenerbahce Futbol Takımı'nın yeni doktoru Doc. Dr. Burak Kunduracıoğlu; Fenerbahce dergisine acıklamalarda bulundu.

Çalısmaya hayatında Volkan Demirel kadar fedakar bir sporcu görmediğini belirten Kunduracıoğlu, "Volkan cok fedakar birisi. Ben 14 senedir sporcu sakatlıklarıyla ilgileniyorum bu kadar fedakar bir sporcu görmedim. Omzundaki bir kıkırdakta yırtık oldu. 'Ameliyat olmazsan % 60-70 omzun yine cıkar' dedik. Sezonu kapatacağını da söylediğimizde 'Yok ağabey ben sahaya cıkıp oynayacağım. Normal tedaviye devam et' dedi. Son derece iyi bir tedavi sureci gecirdi. Dokular yenilendiği icin sakatlık riski her gecen gun azalıyor" dedi.


"Uyumlu calıstıktan sonra ustesinden gelemeyeceğimiz sakatlık yok" Kunduracıoğlu, sözlerini söyle surdurdu:
"Teshis, tedavi sureleri ve sakatlıklar asağı yukarı belli. Bu biraz da kisilere göre değisiyor. Bazen ufak bir kas yırtığı 3 ay surebiliyor. 6 haftadan önce dönmez dediğiniz futbolcu 3 haftada hazır hale gelebiliyor. Bu yuzden bizde hastalık yoktur; hasta vardır! Eğer sporcu ne kadar kuvvetliyse guc dengesi ne kadar fazlaysa geri dönusu o kadar hızlı oluyor." maç özetlerini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder