30 Aralık 2012 Pazar

Kunter'den Arroyo ve Nalga acıklaması!



Beko Basketbol Ligi'nde Erdemir'i 73-62 yendikleri macın ardından duzenlenen basın toplantısında konusan Kunter, kadroda dusunulmeyen Carlos Arroyo'nun sarı-kırmızılı ekibe transfer olma durumuyla ilgili soruya verdiği cevapta, siyah-beyazlı kulubun bu transfere onay vererek iyi bir is yaptığını belirtti.

Besiktas Kulubu'nun ayağını yorganına göre uzattığını belirten Kunter, ''Biz hala basketbol subesinin 2-3 sene önceki borclarını öduyoruz. Biz Arroyo'yu aldık ve bunun sonucunda oyuncumuza para öduyorduk. Arroyo'nun bize maliyeti 1 milyon dolar olurdu. Acık söyluyorum bizde bu para yok. Hem de takımın kimyasına durumuna baktığımızda da böyle bir oyuncuya ihtiyacımız da yok. Bence Besiktas Kulubu uzun bir aradan sonra ilk defa ayağını yorganına göre uzatıyor'' seklinde ifadeler kullandı.

Besiktas Futbol Takımı'nın mali sorunları yuzunden Avrupa kupalarına katılamadığını hatırlatan Kunter, sözlerini söyle surdurdu:

''Ben böyle bir sey olmasını istemiyorum. Şimdi yapılacak seyler 3-5 sene sonra tekrar dönuyor. Önumuzde Quaresma, Ferrari ve Del Bosque örnekleri var. Ben bu konuda Besiktas Kulubu yöneticilerinin davranıslarını cok doğru buluyorum. Benim basketbol anlayısıma göre, Arroyo gibi bir oyuncuya bizim ihtiyacımız yok. Kadromun bu yapısına guveniyorum. Uzun bir sezon var. En sonunda neler olacağını, kimin play-off'lara doğru ne yapacağını göreceğiz. Galatasaray'ın ihtiyacı vardır ve alır. Ben konuyu da bilmiyorum. Aldı mı, alacak mı- Yöneticilerimiz bir karar almıslar. Bunu kınamamak gerek. Bu isten Besiktas Kulubu'nun buyuk bir kazancı var.''

Cemal Nalga transferinin ardından gösterilen tepkilerle ilgili olarak da Kunter, ''Biz elimizden geleni yapmaya calısıyoruz. Taraftarımızdan ve camiamızdan bu konularda anlayıs bekliyorum'' dedi.


Yeni yılda takımına yurt dısı kaynaklı bir sponsor gelebileceğini acıklayan Kunter, ''Ocak ayında uzun vadeli bir sponsor bekliyoruz. İlerisi icin, THY Avrupa Ligi'nde forma reklamı konusunda cok buyuk bir firma ile görusuyoruz'' diye konustu.

Transfer arayıslarının olmadığını bildiren Kunter, ''Çunku her yaptığınız transfer ve değisiklik, takımın adaptasyonunda soru isaretleri olusturuyor. Çok buyuk ve her seyi değistirebilecek bir oyuncu cıkarsa ancak dusunuruz. Şu an icin bu takımla devam edeceğiz'' dedi.

Kunter, Erdemir karsısında aldıkları galibiyetin, THY Avrupa Ligi'nde kaybettikleri macın ardından kendilerine moral olduğunu ifade etti.

Basın toplantısına katılan Besiktaslı oyuncu Cemal Nalga, performansıyla ilgili değerlendirme yaparak, ''Sezon öncesi antrenmanlara katılamadım. Eksiklerim var. Bunu ekstra antrenmanlarla kapatmaya calısıyorum ama bir anda olmuyor'' dedi.
maç özetleri izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder