30 Nisan 2012 Pazartesi

Yazık! Bir taraftarın gözu kör oldu!!



Tolga DURMAZ/YENİ MERAM GAZETESİ

FUTBOL sahalarında son zamanlarda artan siddet göruntuleri dun Konya-#8217;da bir kez daha yasandı. Bank Asya 1. Ligi'nin 32. haftasında dun Konya Ataturk Stadyumu-#8217;nda Konyaspor ile Adanaspor arasında oynanan kritik mucadelede gerilim hic dusmedi. Saha icinde futbolcular arasında baslayan surtusmeler tribunlere de yansırken, bazı taraftarların yaralandığı gözlendi.

Konyaspor tribunde oturan bir futbolsever ise cıkan olaylar sonucu gözunu kaybetti. Adanaspor-#8217;u desteklemek icin Konya-#8217;ya gelen 700 dolayındaki Adanaspor taraftarının tribundeki koltukları kırarak Konyasporluların bulunduğu tribune atmasıyla baslayan olaylarda, tribune nasıl sokulduğu anlasılamayan patlayıcı maddeler adeta havada ucustu. Adanasporlu Koray-#8217;ın 24. dakikada kırmızı kartla oyundan atılmasının ardından tribunlerdeki gerilim de yukselirken, Adanaspor tribunlerinden atılan cisimler bir felaketle sonuclandı.

KONYASPOR taraftarı olduğu öğrenilen Mehmet Öysal (25) atılan cisim nedeniyle bir gözunu kaybetti. Konuk takım tribunde yer alan tuvaletlerden sökulduğu anlasılan musluğun Mehmet Öysal-#8217;ın gözune geldiği belirtilirken, olay sonrası guclukle hastaneye göturulen Öysal-#8217;ın sol gözunun görme islevini kaybettiği öğrenildi. Arkadaslarıyla maca gittiğini belirten Öysal, -#8220;İlk yarı bitti Adanaspor taraftarının olduğu yere yakındık. Arada tel falan vardı. Polisler vardı. Sonra herkes birbirine girmeye basladı. Ne oluyor diye ayağa kalktım, yuzume bir cisim geldi. Baktım cesme musluğu. Hemen kosarak dısarıya cıktım. Sonra ambulansla hastaneye geldik. Gözumu tamamen kaybettim. Spor bu sekilde olmamalı. Spor, dostluk, kardeslik diyoruz ama insanların hayatları karartmamalı, insanların gelecekleriyle oynamamalılar. Daha iyi önlemler alınsaydı bunlar eminim ki olmazdı. Yani o cisim diğer taraftan bu tarafa nasıl geldi. Vanayı sökmusler herhalde devre arasında. Artık orda ne buldularsa lavabo kırmıslar cesme muslukları her seyi atıyorlar bu tarafa. Yani onların biri de bize denk geldi-#8221; dedi.

MEHMET Öysal-#8217;ın babası Durmus Ali Öysal ise bu isin sporluktan cıkıp fanatikliğe dönduğunu belirterek, -#8220;25 yasındaki cocuğun sol gözu tamamen gitti, hayatı söndu. Oğlumun doktoruyla konustum sol gözu gitti. Sabah 08.30-#8217;da ameliyat edecekler gözune bilye alacaklar yani sol gözu tamamen görmeyecek. Bu kadar basit, hepsi bu. Spor mu bu? Nerde, hani taraftarlık, böyle mi taraftarlık olur? Senelerdir gidiyor bir sey olmadı, önemli mac diye gideyim dedi gitti. Elimden ne geliyorsa gerekeni yapacağım sonuna kadar davacıyım hakkımı arayacağım-#8221; diye konustu.

Anne Ayse Öysal da, -#8220;İkinci yarı olmus olay bana haber edilince kostum hastaneye geldim gözunun böyle olduğunu öğrenince sok oldum. Perisan olduk bu yasta oğlum kör kalacak. Ben simdi hem Konyaspor-#8217;a hem de Adanaspor-#8217;a dava acacağım. Sonuna kadar oğlumun hakkını arayacağım. Oğlumun gözu geriye gelemeyecek ama ben de hakkımı arayacağım-#8221; seklinde konustu.
maç özet görüntüleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder