30 Eylül 2012 Pazar

"Aday olmak suc mu?"



Aydoğdu'nun acıklaması su sekilde:

Adana Demirspor yönetiminin 25 Eylul 2012 tarihli Basın Toplantısında, sahsımı hedef alıcı ifadelerin kullanılması hic yakısmadı.

Taraftarlar tarafından yapılan tepkilerin perde arkasında Selahaddin Aydoğdu'nun ismi vardır ve bundan sonra her turlu olumsuz sonucun sorumlusu Selahhaddin Aydoğdu'dur diyerek, kendilerini tac'a atmak istemeleri beceriksizliklerinin ve basarısızlıklarının ustunu örtmez.

Beni, Buyuk Adana Demirspor taraftarını neredeyse satın almakla itham eden Adana Demirspor kulubu baskanı Önder Serin'in yapmıs olduğu acıklamalar cok manidar ve acizliğin bir göstergesidir.

Adana Demirspor'un Milyonlarca taraftarı vardır, kimsenin gucu ve kuvveti Şanlı Adana Demirspor taraftarını satın almaya yetmez ve kimse böyle bir seye curret etme hakkını kendisinde bulamaz.

Ocak ve Temmuz aylarında mevcut yönetimlerin 'Talipli varsa, bırakırız' seklindeki acıklamalarına istinaden projelerimle ve önemli vaatlerimle Baskanlığa aday oldum.

Şimdi Sizlere soruyorum; 'Adana Demirspor'a Baskan Aday'ı olmak suc mu ?

Adana Demirspor'un su anki mevcut yönetiminde bile defalarca yönetimde yer almıs, ancak basarılı olamamıs insanlar var.

Bu hırsın, bu inadın sebebi nedir ?

Yıllarca Adana Demirspor'u kucağınızda oyuncak gibi oynattınız. Biriniz bıraktınız, diğeriniz geldiniz. Babanızın ciftliği gibi kullandınız Adana Demirspor'u. Bu kulubun sahibi siz misiniz ?

Şimdi de bu duzeniniz bozulmasın diye bir baska kisinin gelmesini istemiyorsunuz.

Siz de cok iyi biliyorsunuz ki ben Adana Demirspor'a Baskan olursam, insanlar sizin yıllarca Demirspor'u kandırdığınızın farkına varacak onun icin turlu turlu iftarlar atıyorsunuz bana.



Şimdi bana camur atanlara soruyorum;

Size karsı olan bu kadar tepkiden etkilenmiyorsunuz da, benim Aday olmamdan mı etkileniyorsunuz ?

Ben Aday oldum diye mi siz basarısızsınız ?

Kulup senetlerini size ben mi kullanın dedim ?

Futbolcular kamptan kacıyorsa bunun suclusu ben miyim ?

Yanlıs Hoca tercihlerinde kulubu zarara uğratıyorsanız, ben mi sucluyum ?

Şampiyon hocayı takımın basında tutmak icin ikna edemiyorsanız, bunun suclusu ben miyim ?

Bonservisini bilmediğiniz oyuncuyu alıp, sonra da oynatamıyorsanız bunun suclusu ben mi oluyorum ?

Şampiyon olan kadroyu dağıtıp, paralarını da ödemiyorsanız suclu ben miyim ?

Futbolcuların taksitlerini gununde ödemiyorsanız, suclu ben miyim ?

Paranız yoksa, suclu ben miyim ?

Beceriksizseniz, suclu ben miyim ?

Yönetimin icerisinde futbolu ve Adana Demirspor'un renklerini dahi bilmeyen bir kısım yönetici varsa suclu ben miyim ?

Aklı olmayan insanlardan akıl alıyorsanız, suclu ben miyim ?

Bir de Adana Demirspor baskanı Önder Serin, mavi-lacivertli kulubun 72 yıllık tarihinde ilk defa böyle olayların yasandığını ve taraftarın bölunduğunu söyluyor.

Doğrudur 72 yıllık tarihte ilk defa On binlerce taraftar yönetimi istemiyor.

Ama taraftarın bölunduğu cumlesine kesinlikle katılmıyorum.

Kimse kimseyi kandırmasın.

Önder Serin, Adana Demirspor taraftarını kandırmaya kalkmasın.

Çıkıp birde bilgilendirme toplantısı yapıyorlar.

Bilgilendirme toplantısı bu sekilde yapılmaz.

Bilgilendirme toplantısında, geldiğiniz gunden bu yana neler yaptınız onu anlatın.

Şeffaf olun ve gelir-gider tablosunu acıklayın.

Takımı devraldığınızda borc ne kadardı, simdi ne kadar onu acıklayın.

Oyuncuların parasını ödediniz mi, onu acıklayın.

Transferde ne kadar para harcadınız, onu acıklayın.

Kulubu ne kadar borca soktunuz, ne kadar gereksiz para harcadınız onu acıklayın.

Menajerlere ne kadar para kaptırdınız, onu acıklayın.

Kongre gunu verdiğiniz para vaatlerini yerine getirdiniz mi, onu acıklayın.

Bilgilendirme toplantısında bunlar acıklanır, insanlar hedef gösterilmez.

Bu tip toplantıları bırakın, icraat yapın ve takımımıza sahip cıkın.

Yaklasık 3 aydır görevdesiniz, ama gözle görulur bir gerileme var kulupte.

3 aydır benimle uğrasacağınıza, Adana Demirspor'a hizmet etmek icin bir seyler yapsaydınız sizin menfaatinize olurdu.

Şimdi de her seyi bırakıp, insanlara iftira atmaya da basladınız.

Tarih bunları teker teker kaydediyor.

Bu acıklamadan sonra da yapacağınız hicbir acıklamaya cevap vermeyeceğim ve sizi kendi seviyeme cıkarmayacağım. maç özetleri izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder