31 Temmuz 2012 Salı

Yesilırmak hedefe kilitlendi..



Londra Olimpiyatları'nda 63 kiloda mucadele verecek olan Elif Jale Yesilırmak, 5 Ağustos Pazar gunu baslayacak gures musabakaları öncesinde son hazırlıklarını Yalova'da surduruyor.

Yalova Anadolu Lisesi Spor Salonu'nda idmanlarına devam eden 26 yasındaki sporcu, gazetecilere yaptığı acıklamada, altın madalya icin umutlu konustu.

Rus asıllı milli sporcu, olimpiyatlarda Turkiye mayosu giydiğinden dolayı mutlu olduğunu ifade ederek, ''Turkiye adına ilk defa olimpiyat musabakalarına katılacağımdan dolayı mutluyum. Madalyasız dönmek istemem. Mutlaka madalya ile dönmek istiyorum. Altın madalya icin mindere cıkacağım. Basarıya ulasırsam Turk Milli Takımı'na da ilk defa böyle bir madalya kazandırmıs olacağım. Bu benim icin buyuk bir seref olur'' dedi.

Yesilırmak, musabakalar öncesinde yaptığı kampları değerlendirirken, ''Özellikle Turk Milli Takımı'nda benim ayarımda antrenman verebilecek bayan guresci olmadığından dolayı bas antrenörum İsmail Kosukoğlu ile Yılmaz Arslan hocalarım bana yurt dısında kamp yapma konusunda izin verdiler. Son kampı da Yalova'ya aldık. Yalova'da kampım cok iyi gecti. Her sey icin tesekkur ediyorum'' diye konustu.


-''İnsallah Turkiye'ye iyi sonucla döneceğiz''

Turkiye Bayan Gures Milli Takımlar Teknik Sorumlusu İsmail Kosukoğlu ise Yesilırmak'ın basarılı sonuclar elde edeceğine inandıklarını vurguladı.

Kosukoğlu, ''2012 Londra Olimpiyatları'na bayanlarda gureste ilk defa katılıyoruz. 63 kiloda Elif Jale Yesilırmak ile iyi netice alabilmek icin 4 Ağustos'ta Turkiye'den İngiltere'ye gideceğiz. İnsallah Turkiye'ye iyi sonucla döneceğiz'' dedi.


-''Basaracak gucte''-

Genc sporcunun, Londra'da madalya icin basarılı sonuc alacağını ifade eden Milli Antrenöru Yılmaz Arslan ise Elif Jale ile ilkleri yasamaya basladıklarını vurguladı. Arslan, sunları kaydetti:
Sırbistan'da ilk olarak Avrupa 3'unculuğu elde ettik. Şimdi de ilk defa olimpiyatlara katılıyoruz, bayanlar olarak. İnanıyorum ki olimpiyatlarda sansımız da yaver giderse madalya alacağız. Elif Jale basaracak gucte. Turk Milli Takımı olarak cok yetenekli sporcularımız var. Ben onu gözlemliyorum. Hatta söyluyorum ki zaman gelecek, bayanlarımız erkekleri gececek. Bizim eksikliğimiz su: Profesyonel değiller. Elif Jale kadar profesyonel olsalar, cok daha rahat madalyalar alacağız. Çunku biz, Gencler Avrupa Şampiyonası'nda Rusya'nın ardından 1 puan farkla ikinci olduk, takım halinde. Dolayısıyla Rusya bizden cok mu ustun, değil. Ama bu profesyonellikten dolayı 1 puanla kaybetmis olduk. Bunun yanı sıra yıldızlarda da aynısı oldu. 2 puanla Avrupa 3'unculuğunu kacırdık. Bu gösteriyor ki ileride bayanlarımızın yolu acık. İnsallah daha da iyi olacaklar.'' maç özetlerini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder