30 Mart 2012 Cuma

Gekas'tan gözyaslarıyla veda...



Kayserispor macında aldığı darbe sonucunda sol diz yan bağlarından sakatlanan ve tedavi icin ulkesine dönen Theofanis Gekas, Samsun'a geldi. Sezon sonunda sözlesmesi sona eren ve Avrupa Şampiyonası'nda Yunanistan milli takım kadrosunda da yer alacak olan Gekas, Samsunspor'un kalan iki macında da sakatlığı nedeniyle forma giyemeyecek.

DHA'nın haberine göre; Samsun'a gelerek takım arkadaslarına destek veren Yunanlı golcu Gekas, kendisine gösterilen ilgi nedeniyle duygusal anlar yasadı. Gözyaslarına hakim olamayan Gekas, sağlık durumunun beklediğinden ciddi olduğunu ve sahalardan bir sure uzak kalacağını belirterek, "Teknik direktörumuz Mesut Bakkal ve doktorumuzla konustuk. Durumum beklediğimizden daha ciddi cıktı. Son macı oynarım hesaplamaları yapıyorduk ama maalesef son maca da yetisemiyorum. 3-4 hafta sahalardan uzak kalacağım. Cumartesi gunu takım arkadaslarımla birlikte İstanbul'a gidip, Pazar gunu de Besiktas macında tribunden destek vereceğim" diye konustu.

"HAYATIM BOYUNCA GEÇİRMEDİĞİM 3 AYI BURADA GEÇİRDİM"

Besiktas macının ardından tekrar Yunanistan'a döneceğini, ancak son hafta Sivasspor macını izlemek uzere yeniden Samsun'a geleceğini söyleyen Gekas, "Ben cok uzuldum. Hayatım boyunca gecirmediğim uc ayı burada gecirdim. Bu kadar sevgiyi, desteği ilk defa gördum. Yabancı kisiye duyulan sempatiyi ilk defa burada gördum. Ligde son hafta oynanacak Sivasspor karsılasmasına da mutlaka geleceğim. Orada taraftarlara veda edeceğim" dedi. maç özetini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder