30 Mart 2012 Cuma

"Adanaspor taraftarına tesekkur ediyorum"



SERKAN ŞENYÜREK / ADANA

Üc yıldır Adanaspor-#8217;da zaman zaman kendisine sans gelmesine rağmen yedek kaldı ve beklemesini bildi. Akhisar Belediyespor macıyla kaleyi devralan Adanaspor-#8217;un basarılı kalecisi Zulkuf Özer, Adanaspor-#8217;un basarısı icin elinden geleni yaptığını dile getirdi ve kendisine destek veren Adanaspor taraftarlarına layık olmaya calıstığını ifade etti.

"Öncelikle Adanaspor taraftarının bana verdiği desteğe tesekkur ederim. Onların bu desteği devam ettikce takım olarak istenilen duzeye geleceğimizi dusunuyorum" diyen Zulkuf, "Elazığ macını kazandık ama oyuncu anlamaında cok eksik kaldık. Kasımpasa macından da puanla dönerek ilk 6 sansımızı devam ettirmek istiyoruz" dedi.

"Kim oynarsa oynasın asıl olan Adanaspor-#8217;un basarısıdır" ifadelerini kullanan Zulkuf Özer "Tolgahan cok iyi bir kaleci ve bu sezon cok iyi maclar cıkardı. Şimdi ben oynuyorum. Her mac öncesinde ve sonrasında Tolgahan Acar yanıma gelerek bana buyuk destek veriyor. Herkes sunu bilmeli. Her kaleci hata yapar ve gol yer. Mutlaka bir gun ben de hatalı gol yiyeceğim. Tolgahan Acar-#8216;ın da benim de tek dusuncem takımın basarısıdır. Kimin oynayıp oynamayacağı o kadar önemli değil" seklinde konustu.

Adanaspor-#8217;un basarısını dusunduklerini ve bunun icinde ellerinden geleni yaptıklarını anlatan Zulkuf konusmasını söyle tamamladı;
"Kimse umutsuzluğa kapılmasın.Bundan 5 hafta önce ilk 6 sansımızın bittiğini söyluyorlardı. Şimdi 6. sırada bulunan takımın 2 puan gerisindeyiz. Lig sonuna kadar bu yarıs devam edecektir. Taraftarımızın icindeki bu cosku ve sevgi diğer maclara da yansırsa bizi kimse yenemez. Üzerimdeki sorumluluğun farkındayım.Çok calısıyorum ve kaleci antrenöru Hakan Baygın-#8217;ın anlattığı seyleri cok iyi dinliyorum. Sadece ben değil Yasar da gelecekte takımın değismezlerinden olacaktır".

Merthan-#8217;a 5, İzzet-#8217;e 2 mac ceza

Bu arada Elazığspor karsılasmasında direk kırmızı kart gören sağbek İzzet-#8217;e PFDK iki mac ceza verdi. Mac bittikten sonra hakemle diyaloğa giren Merthan-#8217;a ise PFDK 5 mac ceza verdi. Ayrıca Adanaspor-#8217;a 12.000 TL para cezası uygun göruldu.
maç özetini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder