30 Haziran 2012 Cumartesi

Aykut Demir'den Trabzonspor acıklaması..



Aykut Demir, yaptığı acıklamada sunları söyledi:
"Haber tamamen gercek dısıdır ve söylemediğim ifadelerle doludur. Kendi ağzımdan cıkmayan bircok söz, yalan yanlıs bir sekilde haber haline getirilmistir.

Ne Trabzonspor'a beni alın diye haber gönderdim, ne de Trabzonspor'un beni kucumsediğini söyledim. Kendi evlatlarına sahip cıkmak yerine beni ve benim gibi oyuncuları dısladılar ifadeleri de tamamen asılsızdır. Ben Trabzonluyum ve bundan da gurur duyuyorum. Trabzon halkını, Trabzonspor camiasını kucuk dusurecek en ufak bir söz söylemem mumkun değildir. Tum futbolseverlerin ağzımdan cıktığı iddia edilen bu ifadelerin gercek olmadığını bilmelerini istiyorum.

Bugune kadar ne rakiplerime, ne rakip taraftarlara ve camialara en ufak bir saygısızlığım olmamıstır. Yapılan bu asılsız haberin ne amacla kaleme aldığını anlayabilmis de değilim. Futbol kamuoyunun gercekleri bilmesi icin böyle bir acıklama yapmak zorunluluğu hissettim. Fair-Play'e en cok ihtiyac duyduğumuz su gunlerde, futbolcular ve yöneticiler kadar medya mensuplarının da daha titiz davranması gerektiğini dusunuyorum." maç özetini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder