29 Haziran 2012 Cuma

Soner ve Yasin imzayı attı!



Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde duzenlenen imza törenine katılan Trabzonspor Mali Saymanı Temel Kazancıoğlu, yaptığı konusmada, bu yıl yerli ağırlıklı transfer politikası doğrultusunda hareket ettiklerini belirterek, ''Teknik heyetimizin ve izleme komitemizin takip ettiği, genc, yetenekli, aynı zamanda gelecek vadeden, ustelik Super Lig deneyimi olan bu iki oyuncumuzu transfer ettik'' dedi.

Kazancıoğlu, Yasin ve Soner'in Super Lig'de mucadele eden bircok kulubun transfer listesinde olduğunu vurgulayarak, ''Onların uzun yıllar gerek Trabzonspor'a gerekse Turk futboluna basarılı sekilde hizmet edeceğine inanıyoruz. Her ikisine de futbol hayatlarında basarılar diliyorum'' diye kaydetti.

Bordo-mavili takımda 11 numaralı formayı giyecek olan Yasin ise Trabzonspor'da olduğu icin cok mutlu olduğunu dile getirerek, ''Trabzonspor cok buyuk bir camia. Kendime guveniyorum, umarım her iki taraf icin de hayırlı olur. Hem benim hem Trabzonspor icin iyi bir sezon olacağını umuyorum'' dedi.

Trabzonspor'da 14 numaralı formayı giyecek Soner ise hedefleri olan, buyuk bir camiaya katıldığı icin cok mutlu olduğunu ifade ederek, sunları kaydetti:

''Trabzonspor formasını giymek, Şenol hocayla calısmak beni cok heyecanlandırıyor. Trabzonspor formasıyla sahaya cıkıp taraftarlarımızla bulusacağım anı sabırsızlıkla bekliyorum. Kendime guveniyorum, kalıcı olmak Avrupa kupalarında oynamak istiyorum. Şampiyonluk hasretinin dindirilmesine katkım olmasını, buyuk zaferlere imza atmayı istiyorum.''
Trabzonspor, Soner ile 5, Yasin ile 4 yıllık resmi sözlesme imzaladı. maç özetini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder