30 Ağustos 2012 Perşembe

İbrahim Toru, sözunu fazlasıyla tuttu..



Her Pazartesi gunu Orcun Altıparmak'ın hazırlayıp sunduğu Spor Zirvesi programına telefon bağlantısı yaparak Şanlıurfaspor'a destek amaclı 70 adet kombine bilet sözu veren Kanal Urfa Yönetim Kurulu Baskanı İbrahim Toru, örnek bir davranıs sergileyerek 90 adet kombine bilet satın aldı.

Yoğun isleri sebebiyle il dısında olan Kanal Urfa Yönetim Kurulu Baskanı İbrahim Toru, biletlerin satın alınması icin Kanal Urfa Genel Muduru Ferhat Özer'i görevlendirdi.

Kulup binasına giden Ferhat Özer, 90 adet kombine bileti Şanlıurfaspor Basın sözcusu İbrahim Halil Tepe'den aldı.

Basın Sözcusu Tepe, diğer isadamlarına örnek bir davranıs sergileyen Kanal Urfa Yönetim Kurulu Baskanı İbrahim Toru'yu tebrik etti.


Bu arada Kanal Urfa Genel Muduru Ferhat Özer ise yaptığı acıklamada, Kanal Urfa'nın renklerinin de sarı yesil olduğunu belirterek, yönetim olarak her zaman Şanlıurfaspor'un yanında olduklarını kaydetti.

Özer, konusmasında Kanal Urfa Yönetim Kurulu Baskanı İbrahim Toru'nun bu özverili davranısının diğer isadamları, sivil toplum kurulu temsilcileri ve medya kuruluslarına da örnek olması temennisinde bulunarak söyle dedi:

"Yönetim Kurulu Baskanımız İbrahim Toru, il dısında olduğu icin bu görevi bana verdi ve selamlarını söyledi. Sayın Toru, bir sure önce her ne kadar Yönetim kurulu görevinden istifa ettiyse de Şanlıurfaspor'a desteklerini surduruyor. Temennimiz o ki, Toru'nun bu örnek davranısı değir isadamları, medya kurulusu ve Sivil Toplum Kuruluslarına da örnek olur. Şanlıurfa'da 10 ilce 16 Belde Belediye vardır. Her birisi 100 kombine bilet satın alsan 1600 adet eder. Ben buradan meslektaslarıma de seslenmek istiyorum. 11 ayın sultanı Ramazan ayında siyasi partilerin ve sivil toplum kuruluslarının yemeklerine gelen meslektaslarımın her birisi bir bilet alsa Şanlıurfaspor'a katkı sağlamıs olurlar. Şanlıurfaspor'a sezonda basarılar dilerim."

Ferhat Özer, daha sonra 90 adet kombine bileti satın alarak bunun 30 adetinin taraftarlara dağıtılacağını söyledi. maç özetleri izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder