30 Ağustos 2012 Perşembe

Okan Salmaz'ın milli sevinci..





Ümit Milli takıma cağrılmasının hem kendisi hem de Adanaspor acısından önemli olduğunu dile getiren Okan Salmaz, "Milli takım ayrı bir heyecan, ayrı bir piyasa. Adanaspor'dan bir oyuncunun Ümit Milli takım gibi bir takımda olması cok önemli. Ümit Milli takıma 1992'lerin yası tutuyor. Milli takımda oynarsam buyuk katkı olacak. Benim acımdan kendi adıma da iyi olacak" dedi.

Adanaspor formasıyla gecen sezona cok iyi basladığını ancak daha sonra dusus yasadığını dile getiren Okan Salmaz, sunları söyledi:

"Gecen yıl en iyi baslayan bendim sonra sıkıntı cektim, simdi istikrarlı bir sezon gecirmek istiyorum. Biraz zamana ihtiyacım var, kampta cok calıstım, mac oynadıkca daha iyi olacağım. Olgunlastım, her sene benim icin tecrube ve ileriye gidiyorum. Bu sene benim icin farklı olacak, Adanaspor'a cok faydalı olmak istiyorum." maç özetleri izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder