31 Ağustos 2012 Cuma

Manisaspor'a basından kombine desteği..



Basın mensupları, Manisaspor Store Çarsı Şubesi Kombine Satıs Ofisi'nden Manisaspor'a
destek amaclı 45 adet kombine kart satın aldılar.

Organizasyonda yönetim kurulu uyeleri Murat Kumustekin, Hasan Kacire, genel mudur Alparslan Kaya, futbolcular Huseyin Tok, Volkan Babacan ve Murat Gurbuzerol basın mensuplarıyla bir araya gelirken, basın mensuplarına kombine kartlarını takdim ettiler.

Reklam ve Sponsorluktan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Murat Kumustekin, Manisa'da
görev yapan basın mensuplarına bu anlamlı desteklerinde dolayı tesekkur ettiklerini belirterek, "Turkiye spor tarihinde böyle bir desteğin ilk olduğunu dusunuyorum. Manisaspor'un bu zor gunlerinde basın mensuplarımızın kulubumuze sahip cıkması cok anlamlı. Şimdiye kadar 190 civarında kombine satıldı. İnsallah basın mensuplarının verdiği bu destek sehre bir hareketlik getirir ve Kartalspor macına kadar kombine satıslarında bir artıs olur. Manisa kentinin de aynı sekilde Manisaspor'a sahip cıkmasını bekliyoruz. Yönetim kurulumuz, teknik heyetimiz ve futbolcularımız bu sene Manisa halkına guzel gunler yasatacaktır. Bundan kimsenin suphesi olmasın" dedi.
maç özetlerini izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder